tisdag 10 april 2012

SKRIVET 2011-09-02 @ 22:16:21


Dagarna fylls med strider, kärlek, känslor och utbrott.
Från alla håll...
Att man kan känna sig så maktlös när man inte kan hjälpa så mycket som man vill sammtidigt som man som en trött förälder vill lämna allt för en stund för att sova, och få ro.
Men det är inte barnen fel att det är upp och ner just nu.
Alvin har ju sitt problem och har jobbigt eftersom han säkert inte förstår.
Det är jobbigt när han herrodagen sa : "mamma, jag blir arg och då vet jag inte varför ibland och det blir jobbigt"
Jag tror han märker att han inte är som andra barn, fast han inte förstår, och det skär i mammas hjärta!

Så Wilma som dels är inne i sin första trotsålder, tjej och har en storebror som inte riktigt förstår varför han gör vissa saker som han gör. Wilma ser upp till storebror och gör allt som han gör och också allt som han inte får göra. Detta vet vi ju att det är en fas, en fas som hon tar sig ur, men eftersom man har Alvin blir det extra jobbigt! Att så mycket kan vara så jobbigt så när barnen är lugn och leker så fint då tittar man på dem och man känner hur glad och stolt man är att just JAG fick bli mamma till mina barn! ♥
Det är tur att vi alla är olika, för hur skulle det annars se ut....! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar